Повернутися до звичайного режиму

Наш час потребує лідерів нової формації, людей компетентних, відповідальних, здатних мислити неординарно, генерувати нові ідеї та приймати нестандартні рішення.

Самоврядування– це засіб розширення діапазону діяльності учнів , членів єдиного колективу, можливостей для їх об’єднання , творчого пошуку , виявлення ініціативи. Це спосіб організації життя колективу і засіб навчання життю і роботи за законами демократичного суспільства , де існують гуманістичні відносини між людьми. Учнівське самоврядування реалізується через залучення учнів до планування , організації , контролю , пізнавальної та навчально – виховної діяльності.

Головне завдання шкільного самоврядування – знайти і підтримати учнівську молодь, чия життєва позиція спрямована на активну участь у громадському житті.

Принцип учнівського самоврядування: «Самі вирішили, самі зробили, самі відповідаємо!»

Склад учнівського самоврядування

/Files/images/samovryaduvannya/Малюк Марина.jpg

Президент
Малюк Марина
(10-А клас)
/Files/images/samovryaduvannya/Ободянська.jpg
Прем’єр-міністр
Ободянська Валерія
(9-Б клас)
/Files/images/samovryaduvannya/Лебідь.jpg
Міністр культури та дозвілля
Лебідь Діана
(10-А клас)
/Files/images/samovryaduvannya/Сокол.jpg
Міністр освіти
Сокол Артем
(10-А клас)
/Files/images/samovryaduvannya/коваленко.jpg
Міністр Спорту
Коваленко Сергій
(10-А клас)

Функціональні обов'язки міністерств

Міністерство інформації та преси:
• Випуск тематичних газет протягом року;
• Допомога в підготовці та проведенні класних та шкільних заходів;
• Проведення соціальних опитувань.

Міністерство спорту:
• Проведення бесід про шкідливість негативних звичок;
• Участь в організації та проведенні Дня здоров’я та Олімпійського уроку;
• Організація спортивних змагань, спортивних розважальних програм.

Міністерство внутрішніх справ:
• Контроль за виконанням вимог до поведінки учнів під час освітнього процесу;
• Контроль за відвідуванням учнями школи, за зовнішнім виглядом учнів та чергуванням учнів у школі;
• Особливий контроль учнів, схильних до правопорушень.
• Організація доброчинних благодійних акцій, допомога дитячим будинкам.

Міністерство культури:
• Організація змістовного дозвілля та відпочинку;
• Організація конкурсів, виставок, масових заходів згідно з річним планом школи;
• Залучення дітей до позаурочної діяльності.

Міністерство освіти і науки:
• Участь у проведенні предметних олімпіад, захистів науково-дослідницьких робіт Малої академії наук;
• Допомога вчителям - предметникам в організації предметних вечорів та тижнів;
• Участь у засіданнях комісії спільно з учнями, які мають низький рівень знань.

Кiлькiсть переглядiв: 0